joi, 6 octombrie 2011

Rewiew ~Academia Vampirilor~Vampire Academy~

Purple:Romanian
Blue:English
Titlu:Academia Vampirilor
Volume: 6
1-Academia Vampirilor
2-Initierea
3-Atingerea umbrei
4-Juramant de sange
5-Limitele spiritului
6-Sacrificiu final
Autor:Richelle Mead
Editura:LEDA

                                         
Stiu ca este seria preferata a multor cititori si este una dintre cele mai cunoscute din literatura Fantasy.
Cartea este 50%romance-50%actiune, iar personajele sunt unice. Pentru ca este o serie destul de lunga ,asadar multa actiune si ar fi si mai mult de comentat pe aceasta tema am sa fac review-ul in forma de chestionar.


Personajul preferat: Lasand-ui la o parte pe Rose si Dimitri care sunt sigura ca au placut,plac si vor placea tuturor pe tot parcusul seriei,cel mai interesant personaj mi s-a parut Mia Rinaldi, pentru ca a avut o evolutie spre bine si i-a fost de mare ajutor lui Rose in ultimele volume.


Cum ti s-a parut ideea de "vampir" a lui Richelle Mead?
Pe langa ca este unica este si destul de interesanta.Cred ca originalitatea a fost un adevarat atu fiindca actiunea a fost intr-adevar dinamizata de toate regulile,obiceiurile si caracteristicile vampirilor.


Care este locul ocupat de aceasta serie in topul preferintelor tale?
A fost o serie ale carei volume le-am asteptat cu nerabdare si am fost incantata de fiecare dintre carti, insa am citit si cateva serii care m-au atras putin mai mult. Cred ca ocupa aproximativ locul 3 sau 4.


Care a fost cel mai bun volum?
Desi sunt tentata sa spun primul,pentru ca a fost cel care m-a uimit cel mai tare si mi-a deschis apetitul pentru restul cartilor din serie, am sa spun ultimul. Nu pot sa argumentez , insa cred ca pe acesta l-am citit cu cea mai mare placere.


Cum ti s-a parut finalul?
Pe mine cel putin m-a multumit pe deplin. Este perfect si intru totul in concordanta cu restul seriei.


Poveste:5
Personaje:5
Modul in care a fost scrisa:5
Divertisment:5
Efectul general:5
Scor:100%






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu